Ik heb nog nooit een parade baan vlak voor en over een lok loods zien gaan of is die blauwe dikke lijn een soort wand waar de lok loods achter staat als dat zo is heeft die loods en de draaischijf totaal geen zin meer.
... Als ik het goed zie dan is de eerste foto een close up van de tweede foto links vooraan....Welke stad is dit ??
De gemeenteraad van Midland en de industriele grootmachten van de gemeente en de Nederlandse Spoorwegen hebben besloten diverse railaansluitingen te ontwikkelen in het bestaande gedeelte. Er wordt zelfs een emplacementje(Noord) bijgebouwd voor de sojafabriek en bielzenfabriek langs het kanaal. De industrie is bereikbaar voor de binnenscheepvaart en het spoor. Ondertussen mijn inspiratie aan het omzetten in bouwen en steeds een stukje verder. Komen leuke dingetjes aan en 5 april in zicht.
Uitdagend plan, Koen....doen!!!
Met het water in het midden wordt dit wel een unieke modelbaan zoals jezelf al ontdekt hebt. "Juist door waar je afwijkt van de norm, kun je laten zien waar je uniek in bent".
Bouwen, bouwen, bouwen, bouwen!!!