Slowaaks, dat klinkt redelijk dichtbij mijn bedshow, ik ben namelijk verkocht van de spoorwegen bij de noorderburen Ik heb zelf ook wat Slowaaks en Tsjechisch spul. CitaatDan komt er misschien wel eens wat Slowaaks materieel bij jou op bezoek Matthijs en Johan
Dan komt er misschien wel eens wat Slowaaks materieel bij jou op bezoek Matthijs en Johan
Toch heb ik een puntje: die bocht gaat erg dicht langs de rand. Operationeel is dit misschien niet erg, maar het lijkt me mooier als er nog een stuk scenery tussen spoor en modulerand zit.mvg Bjorn
Wil je goedkoop aan hout komen, let dan op of er grofvuil langs de weg ligt. Achterin oude kasten zitten flinke stukken hardboard. Ruwe kant naar boven en je lijmt er met houtlijm heel mooi stevig rails en ballast op. De rest van de kast kun je wellicht ook nog gebruiken, aan stukken zagen voor de basisconstructie of steuntjes ofzo.
als je twijfelt over de plaats om de zaak te splitsen, neem dan liefst een plaats waar het spoor rechtdoor loopt, dan heb je later minder gedonder met ontsporingen. Als de zaak in een bocht niet helemaal lekker aansluit vliegt alles eruit, op recht spoor hobbelt het meestal wel door.