Ik vraag me af in hoeverre deze Nederlands zijn of op Nederlandse wagens lijken, idem voor dat spul van Fleischmann!
deze wagens zijn net zo echt als de vlag !!!!!Ook hiermee wordt je besodemieterd.
Och, vast wel te gebruiken voor inzet in de periode 1945-1947 In later jaren waren er volgens mij nog wel een paar terug te vinden als werkwagen. Gewoon lekker creatief mee omgaan Eelco
@Sobat,Die conclusie lijkt mij te kort door de bocht (bahalve over die vlag dan). Kijk bijvoorbeeld eens op blz. 57 van De Erfenis; daar staan foto's uit 1950 van Duitse rijtuigen die in '45 zijn achtergebleven en op dat moment nog in gebruik waren bij de NS. Eén van die foto's lijkt wel erg veel op het onderste rijtuig uit de folder.Kijk ook eens naar de foto op blz 61 van De Erfenis: drie van dergelijke rijtuigen achter een 6000 op 15 mei 1948.Het zou dus zomaar kunnen kloppen. Het zal in ieder geval niet slechter zijn dan de veel geroemde vernederlandste vierassers van Piko.Grtz,Ton
Alleen de NMBS 2800'en zaten voor de trein. Er heeft even een paar dagen rode Traxx 186111 gereden afgelopen zomer in de BNL dienst maar die had geen Fyra opschriften! Zie hier!