Het industriespoor zou ik aanleggen zonder die bizar krappe bocht, maar bijvoorbeeld beginnend aan de einde van een bocht/start van het perron aan de voorkant [wisselstraat]. Daar loopt deze dan diagonaal over de plaat achter het eventuele station langs. Als deze dan uitloopt in een vork geeft het je hetzelfde idee, maar wel veel meer mogelijkheden in mijn optiek.
Het industriespoor zou ik aanleggen zonder die bizar krappe bocht, maar bijvoorbeeld beginnend aan de einde van een bocht/start van het perron aan de voorkant [wisselstraat]. Daar loopt deze dan diagonaal over de plaat achter het eventuele station langs.
Daarbij is beschikbaar railmateriaal nu ook (nog) een beperking (opmerking over overstappen naar N-spoor). Dus neem aan dat er weinig ruimte is voor het aanschaffen van bv boogwissels.Even voor de duidelijkheid een vraag aan topicstarter; Wat heb je nu exact liggen en wat wil je ermee bereiken (klein rondje, rangeren, aantal treinen, oriëntatie, e.d.)? Dan teken ik ff snel wat ik ermee zou doen.http://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,48302.msg776394.html#new