Dit draadje is ...... bij deze weer terug!
Ik hoor ook dat de Esu Class 77 uit de wissel loopt i.v.m de afstanden van de wielflenzen.Dan is mijn vraag rijd hij wel goed op Piko-A rails.
Vandaag even mijn CS II geïnstalleerd en aangesloten. Gelijk maar mijn laatste aanwinst, de ESU CapTrain 6602.Nu samen op film met de ECR Class 77 van Esu :http://www.youtube.com/watch?v=CHiZczS5cEk
Beetje late reactie op deze vraag. In de beschrijving op de ESU site lees ik dit:Die Class 66/77 ist ein Hybrid-Modell, das mit einem Radsatzinnenmaß von 14,1 mm einen sicheren Betrieb auf Zwei- und Dreileitergleisen ermöglicht.Ze hebben geprobeerd om een tussenweg te vinden tussen de standaard wielafstand voor 3-rail en voor 2-rail. Dat is echt een misser van ESU, want dat kan gewoon niet. Voor 2-rail moet die afstand minstens 14,4 mm zijn. Dus je moet zelf aan de slag om de wielen iets verder van elkaar te zetten.
Ik vind het een TOP uitvinding van ESU.
Totaal niet mee eensch! Ik vind het een TOP uitvinding van ESU. Mijn CR6311 heeft inmiddels al ontsporingsvrij gereden op marklin K-rails en op Roco Geoline en oudere roco zonder enig probleem. Echt een uitkomst dit systeem