... en een rooster op de inspectieput. Ik ben er overigens nog best wel veel vleugelmoeren en ringetjes in verloren...
Rob, Paul, Rob, Elke, Rob, Mark, Rob, Martijn en niet te vergeten mijn broer, Allemaal ENORM hartelijk bedankt voor een onvergetelijke Kleine Bahn ganz gross.
p.s. Rob, ik zal de foto's van de escapes van het jongvolk op zaterdag niet publiceren.
ModeltrambanenDeze zullen worden opgesteld in de tramremise en in de loods van Van Gend & Loos.1. Eiland Waan - Rob Kievit (RobK)2. De schipbrug - Guillaume Veenhuis (smalspoorcompagnie)3. Trambaantje - Marc de Bruin (Marc tramt)4. Amsterdam - Modelbouwclub GVB5. Hellevoetse Tramweg Maatschappij - Paul Roos (Paul Roos)6. Hespedam - Niek Hesp (De Burgemeester van Hespedam)7. Tramdiorama - Miniworld R'dam, onder de hoede van Niek Hesp8. GTW in schaal 1:17 - Jeroen Kamphuis (Jeroen1975)9. Rheinberger Strassenbahn Betriebe - Mark van Dijk (MMTB)10. Gemeente Tram Waelstede - Rob Boeser (Waelsteder), operated by Martijn van Meerwijk (martijn v m) en Paul Sassen (SKIP)11. Diorama Noordrijn Zuid Lymberg - Paul Sassen (SKIP)12 De Hezelpoort 1927 - Loek Bronkhorst (Magnorail)13 Station Hollands Spoor - Haagse Module Groep (alleen het tramgedeelte)14 Wagenhalle Breitendorferstrasse - Edwin Spanbroek (Edde)15. Houten trambaan radiografisch - Wim van den Boom16. Zwaaghoek stoomtram - Ton Janssen17. NOM in model - (Rail Magazine 317) - Jaap Altena / Bob de Mon