Rob,Ik heb het niet over aantasten van plastic, dat is geen punt van zorg.Ik heb het over het mogelijk aantasten van lakwerk, dat het nog niemand getest.Bij normaal gebruik komt e.e.a niet met elkaar in aanraking, maar voor het geval dat .....Mvg, Michel
ow overigens er zijn schijnbaar al mensen die atf bij hun wielen met stroomafnemer hebben toegepast en er tevreden over zijn zoals dat werkt
Ik zou dan toch nog is in het door mij opgestarte draadje kijken.Daarin wordt namelijk ATF op een oud rijtuig "gemorst" en heeft een tijdje zo gelegen.Resultaten zijn op de foto,dat het niks aan lijkt te tasten Fijn overigens dat ook trams ATF lijken te waarderen Heb je straks zorgeloze rijdagen bij de oosterburen,en kan je je wellicht is vermaken als het bij hun niet gaat zoals t hoort ow overigens er zijn schijnbaar al mensen die atf bij hun wielen met stroomafnemer hebben toegepast en er tevreden over zijn zoals dat werkt
ZZP-er? hmm heb ik nog niks over gehoord.
Een GVB 3-asser kan de hellingen gemakkelijk aan, zolang je de bijwagen maar in Amsterdam laat
de arme 533 is nog aan het uithijgen van zijn avontuur in brussel
PS: Ik reageer wat laat, want ik zit momenteel op een kortebroekenplek met moeizame wifi.
Laat me raden, een eiland ?
die pensionado's en hun vakanties ook April is er sneller dan je denkt