De 'gewone' en 'werkende' mensen zijn allemaal 100% interger, betrouwbaar en deskundig. En alles wat manager of politicus is het tegenovergestelde en de schuld van alles. Dit even ter overweging...
Ik vind onze Mods nu wel even griezelig stil...
Overigens is het Calimero gehalte in deze discussie, volgens mij, zo langzamerhand rdelijk hoog. De 'gewone' en 'werkende' mensen zijn allemaal 100% interger, betrouwbaar en deskundig. En alles wat manager of politicus is het tegenovergestelde en de schuld van alles.
De gewone en werkende figuren draaien telkens op voor de stommiteit van de deskundige.
Wat een kul!!De werknemer zou zijn verantwoording ook moeten nemen.Moet ik op mijn werk ook!! Als er bij AB zulke vakmensen op de montage afdeling zitten zouden er vast geenkabels met ty-raps onder de treinen hangen.Maar had de montage medewerker moeten zorgen dat de fout van de tekentafel werd hersteld.Dus is afgezien van hoe de aanbesteding is gelopen, iedereen die bij AB aan de stellen heeft gewerkt evenveel verantwoordelijk.Tinus.
Krijg zin om een oud briefje van vijf te verfrommelen... kan natuurlijk ook op een doos Duyvis gaan staan in de supermarkt...
Dat niet alleen, ik vind het ronduit onbeschoft en wat ik al eerder zei, het doet mij denken aan die schreeuwer van een Berlusconi, waarvan iedereen weet dat hij onbetrouwbaar is, een oplichter is, maar door zijn geschreeuw en brutaliteit het toch voor mekaar krijgt om zo lang op belangrijke posities zijn werkzaamheden (zo lang je bunga bunga feesten werk kan noemen) voort te zetten. Die zelfde arrogante en hondsbrutale houding zie ik hier terug bij (het management van) AnsaldoBreda. En van die clowns daar in Italië heb ik mijn buik vol, net als die Berlusconi.