Amice medeforumgenoot,kunt u mij hiervan bewijzen overleggen?
Over dat laatste ben ik het niet met je eens. Dit soort zaken worden vaak politiek gedreven. Punt is dat de betreffende personen niet gedreven worden door verstand van zaken. Bij de overhetd komen steeds meer met name managers die beslissingen nemen op zaken waar ze geen verstand van hebben. Nu hoeft dat niet zo erg te zijn als ze de adviezen ter harte nemen van mensen die wel verstand hebben. Echter de huidige trend bij de overheid gebeurt dat nu juist niet. Dit heb ik uit Eigen ervaring.
Dus ja... achteraf gezien was het oerdom zo hoog te bieden. Maar gezien de situatie van destijds, best begrijpelijk. En achteraf gezien had de minister de bieding van NS moeten weigeren - maar gezien de tijdgeest (NS was "gewoon een bedrijf" en de minister wenste de beste deal voor de belastingbetaler) ook wel begrijpelijk dat de minister NS zelf verantwoordelijk achtte voor de uitgebrachte bieding.
En op Watergraafsmeer zag ik afgelopen week een mooie (?) Traxx lok in geel blauw, op het internet gevonden dat deze nu de Fyra rijtuigen trekt... God wat is ie lelijk van dichtbij.E186001Linkje ipv foto, want van Martijn van Vulpen en geen idee of die er een probleem mee heeft.Groet, Sicco Jan
Klok, klepel..
Nu even een heel andere vraag: Wat ik eigenlijk mis is wat is er met de e locs gebeurd welke met FYRA rond reden? Ik bedoel dus de losse locs niet het Ansaldobreda debacle. Het kan zijn dat ik een stukje overgeslagen heb en niet heb kunnen lezen, maar ook de rijtuigen welke nog steeds de kleuren hebben wat gaat daar mee gebeuren?Wim
Oud nieuws Zeker een tijdje weg geweest, Loopt al een draadje over Kijk o.a. maar eens opwww.railcolor.net
NS-hispeed had moeten kijken wat voor een treinen er in de markt waren: v-max van 200-249: railjet,
corodia,
pendolino,
talgo,
intercity225,
a-train,
x2000,
regina