Bij rechtzaken gaat het om feiten en jurisprudentie, niet om gevoelens.
Het is een interessant vraagstuk wat de beweegredenen van de NS zijn. De NMBS (een essentiele partner om op Belgie te rijden) heeft meer ijzers in het vuur dan de NS en heeft alles gewoonweg slimmer uitgespeeld en heeft nu een veel beter machtspositie. De NS voelen zich door het Fyra debacle erg in een hoek gedreven en zullen er alles aan doen zodat het Nederlandse hoofdnet niet aanbesteed zal worden. Het moge duidelijk zijn door het veel te hoge bod op de HSL zuid dat de NS de HSL als essentieel onderdeel van het Nederlandse hoofdnet beschouwt en alles in het werk zal stellen om hier als enige vervoeder te blijven rijden (buiten Thalys en eventueel Eurostar). Mij als reiziger maakt het niet uit wie de dienstregeling rijdt, maar ik wil niet het slachtoffer van deze machtsspelletjes zijn.
Als echtgenoot van een behoorlijk succesvolle advocate zou ik hier smakelijk om willen lachen.- Peter
Als echtgenoot van een advocate weet ik dat bijzonder weinig mensen de wet kennen en daar zal de gemiddelde modelspoorder geen uitzondering op zijn.
Mijn vrouw, als advocate, verdient veel minder dan haar Nederlandse equivalent.
En ik ben getrouwd met een advocate, Maltees weliswaar
Als ik geen interesse had in juridische zaken, was ik niet met een advocate getrouwd.
Ze stelde inderdaad vragen en ze is advocate van beroep.
Ik ben bang dat NS nog een zware juridische strijd met AnsaldoBreda gaat krijgen. Ben bang dat deze overhaaste beslissing ons gezin zoveel gaat kosten dat ik een treintje van de wishlist moet schrappen
Gedeeld door 5 miljoen gezinnen is dat zo'n 30 euro.
"Als u ruim bovenmodaal zit, tja dan zal het iets meer worden"Helaas, ik hoor tot de groep die van huis uit heeft meegekregen dat hard werken een deugd is. (en eerlijk gezegd ook hier en daar een kans heeft gekregen en gegrepen). Ik heb dit jaar tot nu toe dus gewerkt voor de inkomstenbelasting, accijns, BTW, gemeentelijke belastingen, etc. En mag de komende paar weken tot de oliebollen eindelijk de euro'tjes ontvangen die mijn baas mij waard vindt.
Jaaaa, nou weten we het wel...