Hhmmmm.....
Tot die tijd geniet ik van de privé tentoonslettingen
.. een handige schoudertas en beperk de hoeveelheid proviant die je meesleept. Dat heeft niks met de buggy-discussie te maken, want die hoeven doorgaans niet tussen kijkerspubliek doorgedrukt te worden bij het kijken naar een baantje.
iki ben het hier niet mee eens.aangezien ik 3 uur nodig heb om in utrecht te komen neem ik wel een rugtas mee met eten.als dit niet meer kan kom ik dus niet meer op beurzen.aangezien ik veel op beurzen koop verdienen de standhouders ook minder
Wat buitenlandse beurzen betreft, die bezoek ik ook met rugzak, en in veel gevallen nog voller omdat ik dan nog langer van huis ben, en dus nog meer mee moet nemen. Dat je ze daar toch niet zo veel ziet heeft te maken met de gewoontes van de verschillende landen. Ga op vakantie maar eens een stad bezoeken. De mensen met rugzak zijn over het algemeen Nederlanders. Die kiezen voor het gemak, en houden de handen dus graag vrij. Daar waar je dus veel Nederlanders tegen komt zul je rugzakken blijven zien. En in plaats van het gehele Nederlandse volk te veranderen zodat ze voor een minder handige oplossing gaan kiezen, kun je denk ik sneller je zelf wat veranderen en er aan wennen zodat je een volgende keer ook zonder irritatie kunt genieten van al het moois wat z'n beurs wel te bieden heeft in plaats van die enkele rugzak die je tegen je aan voelt komen. Ik heb toch echt veel meer contact gehad met andere bezoekers direct dan met rugzakken van die bezoekers. En om nu alle bezoekers bij de ingang achter te laten kan niet het doel van de beurs zijn .
Je zegt dus feitelijk dat je geen 3 uur zonder eten kan. Waarschijnlijk lig je dan ook 's nachts met die rugzak in bed, neem aan dat je consequent bent.
Precies wat je zegt het zijn altijd Nederlanders dezelfde die ook altijd hun caravan afladen met aardappels omdat het niets mag kosten. Wat moet ik dan aan mezelf veranderen ook met zo een gedrocht rond gaan lopen en vooral niets besteden omdat het niets extra mag kosten. Kom op zeg je bent een dagje uit dan ga je toch niet zo lopen hinderen om wat uit te sparen.
maar een beetje meer inlevingsvermogen zou geen kwaad kunnen
Zeker nog nooit gehoord van mensen met een speciaal dieet. Niet iedereen kan zo maar alles eten hoor. En dan nog, ga geen kapitaal uitgeven voor iets als ik het voor een fractie van huis mee kan nemen. Als ik de handel op een beurs bekijk dan ga ik daar naartoe omdat het over het algemeen goedkoper is dan in de winkel. Dan ga ik op diezelfde beurs dus niet een veel te duur broodje kopen die in de supermarkt op de hoek vele malen goedkoper is, en ook nog eens veel lekkerder. En voor sommigen van ons ook nog eens vele malen gezonder.En niemand hoeft zich daar aan te hinderen. Maar ja, helaas zijn er mensen die altijd wel iets vinden om last van te hebben van een ander. Gelukkig doen die zelf altijd alles perfect.
En die buggy neem ik juist mee om te zorgen dat mijn zoon ook kan kijken bij die banen. Bij de handel is die dan weer niet nodig, die tafels zijn laag, en daar laten we hem dan meer in het midden van het pad staan.
Precies wat je zegt het zijn altijd Nederlanders dezelfde die ook altijd hun caravan afladen met aardappels omdat het niets mag kosten.
Ik neem aan dat dit van 2 kanten komt?
(...) en de hork die er vaak onder zit.