laten we dat nu alsjeblieft overlaten aan de moderators.
136 (ernstig) gewonden !So what, dat aldaar een trein doorwisseld, dan doen ze elke dag 100-den keren en al ruim 170 jaren lang ! Dit is gebruikelijk in een wisselstraat.......Totaal onbelangrijk om dat te melden als waarneming. Kan aan de hand van de nu beschikbare gegevens nog veel meer melden, maar doe het uit respect met de betrokken NSérs en slachtoffers niet !
Die (met alle respect) ook driftig meedoet aan de discussie en diverse reactie's uitlokt......Beter was misschien zich er niet zo driftig in te mengen en het geheel op gepaste afstand te volgen. Dat modereert namelijk in mijn optiek een stuk beter
Ik vraag mij wel af hoe zo'n ernstig ongeluk kan gebeuren terwijl er ATB aanwezig is. Ik meen mij te herinneren dat Van Vollenhoven nog als voorzitter van de onderzoeksraad waarschuwde dat het kon gebeuren.
Lijkt mij bijzonder ongepast tegenover betrokkenen, zowel reizigers als ook personeel om nu al over de oorzaak te gaan gissen, terwijl we absoluut niet kunnen inschatten wat de oorzaak van dit ernstige incident is.Tevens even realiseren, en dat ook voor diegene welke zich openlijk zorgen maken over het oud ijzer, ook nu nog, rond 21.20 uur, zitten er nog slachtoffers in de treinen !
Nou, dan stel ik voor dat we met zijn allen luisteren naar Silvester's oproep en hier niet meer reageren.