Maar nu het in elkaar zetten.Ik heb geprobeerd het middendeel inclusief het gemonteerde remwerk in het geheel van draaistelzijkanten en verbindingsstangen te krijgen, maar dit lukt niet omdat het remwerk ook aan de onderkant een verbinding heeft die ’n dergelijke montage in de weg zit.Uiteindelijk heb ik ’n maniertje gevonden:Eerst heb ik de remhangers vertikaal over de bevestigingsplaatjes van de draaistelzijkanten gezet, dan het wielstel met de wielen aan de achterkant eerst schuin in het frame gezet, daarna het remwerk per kant over beide bevestigingslippen friemelen, dan kun je het wielstel wat laten zakken en ondertussen het remwerk kantelen naar de horizontale positie en het geheel op z’n plek brengen. Dan kunnen de kruiskopschroeven aangebracht worden zodat middendeel en zijkanten vast zitten, waarna als laatste het remwerk met de 2 kleine cilinderkopschroefjes bevestigd kunnen worden.De remmen worden bediend door de remcilinders op de draaistelzijkanten en zijn onderling verbonden d.m.v. de brede verbindingsstang (r).Om het middendeel uit het geheel van draaistelzijkanten en verbindingsstangen te kunnen wegnemen, moet de verbindingsstang tussen de remcilinders losneembaar blijven en hoe dat beter te doen dan d.m.v. een boutje?In de remcilindervork zit een gaatje, dat gaatje heb ik opgeboord naar 0,8 en er draad 1,0 getapt. Vervolgens zorgt een 1 mm boutje voor de (demontabele) bevestiging van de stang aan de remcilinder.
Verder vergemakkelijkt het op deze manier het aanbrengen van het rem-hangwerk in het frame en is het zeker makkelijk bij het spuiten. Ik heb de trekstangen nu ook gesoldeerd aan de remcilinder-verbindingsstang.Uiteindelijk eerst zorgen dat de verbindingsstang in de vorken van de remcilinders zitten en daarna zijn de remhangers makkelijk van bovenaf in te brengen.