Dat giftige azijnzeiken zie je trouwens niet alleen bij modellen. Op dezelfde wijze wordt soms het modelbouwen van mensen op het forum beoordeeld en afgebrand. Daar is dit forum niet voor en je helpt er niemand mee. Sterker nog, je haalt het plezier weg bij anderen.
Het lijkt mij verstandig voor deze problematiek een nieuw topic te openen.Groet,Bas
Dat het geven van kritiek, in positieve dan wel negatieve zin, op een door de hh fabrikanten uitgebracht model op zichzelf zinvol kan zijn en daarom moet kunnen, heb ik al in mijn eerste bericht met betrekking tot dit onderwerp beweerd. Waar echter naar mijn mening aan voorbij gegaan wordt, is de essentie van mijn betoog: maar al te vaak ontaardt die 'kritiek' in een soort stemmingmakerij, voorbeelden daarvan heb ik al gegeven.
Dat zijn drie vragen zonder een al te sterke mening.
Mannen, de bedoelde discussiepunten zijn:Heeft het azijnzeiken invloed op forumleden?
Heeft het azijnzeiken invloed op het beeld van buiten over ons forum?
Heeft het azijnzeiken invloed op commerciële partijen?
Dat zijn drie vragen zonder een al te sterke mening.Slaat het azijnzeiken door op ons forum en wordt het nu schadelijk en op welke manier dan?Dit is een vraag met een ingebouwde mening.
Hoe staan jullie erin? Jan heeft aangegeven dit een waardevolle discussie te vinden, die in zijn draadje gevoerd mag worden.
Jij vindt het woord azijnzeiken volstrekt neutraal?