Ik zoek nu om dit deel af te maken nog een handvol FLM Modell wissels en een spiraal van 30cm hoog (tweesporig).
Hallo Geert,Misschien een idee om eens uitgebreid te kijken naar de goederensituatie in Coevorden.DE bentheimer eisenbahn heeft daar een uitgebreide goederenanlage.Er is een land containeroverslag, een betoncentrale met spooraanvoer van grind, actieve losweg, havensporen(worden helaas niet gebruikt tot nu toe), loodsen en nog wel meer.Dagelijke containertreinen, hudgepack vervoer en vuilnistreinenbloktreinen met vloeibaar veevoeder en bloktreinen met gewoon veevoer in zelflosseersAlles natuurlijk alleen als er vervoer isOp internet zijn voldoende fotos te vinden maar een bezoekje is zeker aan te raden.Kijk dan even naar de dienstregeling.is een richtlijn; de tijden zijn nog wel eens variabelgenoeg voor inspiratie voor jou themasgroeten jandcargo
Dus voor de zand- en grindhandel wel toepasbaar, maar voor de mortel toch echt iets anders nodig.Is dat de tank in onderstaand plaatje die ik rood omrand heb?Hiermee zou ik wel uit de voeten kunnen. Alleen de kleur moet anders. En ik mis een transportband voor m'n gevoel.
Dat ondergrondse transportsysteem, hoe moet ik dat verder voor me zien. Gaat de aanvoer middels trechters bij zand-/grindbakken?
Als je dan kijkt naar de foto van het terrein van De Hoop, zijn de silo's linksonder dan cementsilo's?
Die centrale van Holcim ziet er mooi uit! Zoiets moeten ze in model uitbrengen