Maar daar kan je toch gewoon een extra overloopwissel plaatsen? Of een stukje verder naar links in de hoofdbaan? Levert je ook de mogelijkheid op een goederentrein alvast rustig uit te laten rijden terwijl er gelijktijdig een passagierstrein vertrekt uit het station, die er nog voorlangs moet.
Dan wissel je de goederen opstelsporen met de fabrieks aansluitingen.Die grote panden (gepland op nrs 4+5 ? ) nemen juist mooi een deel van de doorgaand sporen achter bij de wand uit t zicht
Op de tekening heb ik 't nog niet helemaal correct weergegeven, maar ik wil de havenkade helemaal doortrekken. Dus dan past het beter om de industrie aan het water te houden. Ik vind het overigens wel een goed idee qua perspectief.Hoewel als ik een grauwe achtergrond tegen het emplacement hang er ook wel een aardig sfeertje moet komen. Ik heb ergens een mooie foto gezien van een Duits station met een enorme bakstenen fabrieksmuur tegen de sporen aan. Dat lijkt me wel wat.
Ik zoek nu om dit deel af te maken nog een handvol FLM Modell wissels en een spiraal van 30cm hoog (tweesporig).