In de trein ben ik nog nooit iemand tegen gekomen die dagelijks een trein eerder neemt om er zeker van te zijn dat hij op tijd op zijn bestemming is.
Wat een toestanden allemaal hier, geen wonder dat hartkwalen zo hoog op het lijstje van doodsoorzaken staat. 360 dagen per jaar gaat het zonder noemenswaardige problemen. 5 dagen per jaar zijn er grotere problemen, dus is dat reden voor al die ophef?! Er zijn vele mensen die met de auto gaan, en elke dag eerder weg gaan omdat ze weten dat ze in de file staan. In de trein ben ik nog nooit iemand tegen gekomen die dagelijks een trein eerder neemt om er zeker van te zijn dat hij op tijd op zijn bestemming is. Bekijk het eens in het geheel, en bekijk eens het aantal keer dat je optijd op je bestemming bent, en het aantal keer dat je dat niet bent. Dan valt het allemaal best mee
...Feit is dat die dienstregeling de zwakke plek is, materieel en personeelsomlopen zijn dusdanig ingewikkeld dat het hierop telkens stuk loopt. M.i. kan je dan beter een lopende pendeldienstregeling hebben, dan dat we het drama van vandaag krijgen, helemaal geen treinen gedurende uren....Laurent
Dordrecht - Amsterdam CS is geen handige pendel; het gaat over teveel knooppunten. Je moet puur van knooppunt naar knooppunt pendelen, dan kom je meestal weg zonder gebruik van wissels.