Totaal aantal stemmen: 93
Poll gesloten: 04 May 2007, 15:30:19
En of je het later dan ooit nog eens terugbouwt is vraag 2...
(Waarom overigens wel een doorloopkop willen en niet allerlei elektrische apparatuur van vóór de elektronica? Dat kan minstens net zo inventief zijn geweest in zijn tijd en wordt bij grote revisies ook nog wel eens uit het materieel verwijderd)
En dat is al een hele tijd geleden, Toen waren er nog geen materieeltekorten
Op zich heb je daar wel een punt, alleen denk ik dat het de gemiddelde museumbezoeker niet zo heel erg zal aanspreken...Een gekoppelde doorloopkop spreekt wel een heel stuk meer tot de verbeelding, denk ik.
Echter: de doorloopkoppen worden er nu uit gesloopt en als er nu niets bewaard blijft, wordt het toch lastig om over twintig jaar de oude staat te herstellen, lijkt me...
ach anders bouwen ze ze te zeiner tijd toch weer terug naar een stel met doorloopkop. Bij de 1100 hebben ze toch ook de botsneus verwijderd en het stel terug gebracht in de oorspronkelijke toestand. CitaatEr is in het verleden al eens vaker iets gezegd over het gebruik van de Nederlandse schrijftaal door sommigen op dit forum, maar bij zo iets tenenkrommends als het bovenstaande kan ik het niét laten: - het is te "zijner" tijd en als we het over de 1100 hebben is het geen stel maar een loc.
Er is in het verleden al eens vaker iets gezegd over het gebruik van de Nederlandse schrijftaal door sommigen op dit forum, maar bij zo iets tenenkrommends als het bovenstaande kan ik het niét laten: - het is te "zijner" tijd en als we het over de 1100 hebben is het geen stel maar een loc.
Als je die botsneus van een 1100 eraf haalt komt gewoon de oude neus tevoorschijn.groet,marco-