En wat beperking van de mobiliteit betreft... dat is nu eenmaal het gevolg van dergelijke medicatie. Je klaagt als je je been breekt en het ding in het gips zit toch ook niet dat het onrechtvaardig is dat je niet mag autorijden? Waarom zou dat voor medicijnen nou anders moeten zijn?
Er zit overigens geen smorende of winnende bedoeling achter mijn constatering.
Daarbij bestaat er ook een wijdverspreide overeenstemming over het feit dat het opzettelijk noemen van de wet van Godwin, om aldus een discussie te beëindigen, geen succes zal hebben.
Omdat niet iedereen 24/7 onder invloed van dergelijke medicatie verkeert, maar wél 24/7 zijn rijbewijs kwijt zou zijn voor de duur van de medicatie...
Kom net dit bericht tegen.http://www.telegraaf.nl/buitenland/10225466/__Postbode_te_dronken__.htmlMijn vraag is alleen: of je nou machinist bent of bestuurder van een ander voer-/vaar-/vliegtuig, of een beroep uitvoert als chirurg of postbode, je hebt verantwoordelijkheid. Waarom drink je als je je beroep uitoefent?
Precies. Maar er zijn dus gevallen en momenten waarop het gerechtvaardigd zou zijn om te rijden (ook al geloof ik best dat dat moeilijk te bepalen zal zijn). Moet de overheid dan de macht hebben om te besluiten dat jij desondanks niet achter het stuur mag kruipen? Ik vind van niet. Politiestaat, vrije maatschappij, eigen verantwoordelijkheid enzo...