...maar een lovenswaardig initiatief zijn om een produkt te brengen wat voor de meesten gewoon niet zelf te maken is...
Met name metselwerk (voegen) en dakpannen,
Ik ga er bij de huidige prijzen even vanuit dat deze zijn gemaakt op basis dat er maar ook maar 10 pakketten verkocht gaan worden.
Die ontbreken dus bij Station Harlingen, mede daarom door mij gekozen om in karton na te maken, en misschien ook wel daarom door Railz.
hars is ook niet gratis. Wel krom.
Metselwerk tekenen in 2D of 3D is als het ballasten van een heel rangeerterrein.
Nu wil ik die prijs (210 euro) geenszins bagatelliseren, maar wat me toch even van het hart moet is dat het toch wel gek is dat veel modelspoorders rustig enkele honderden euro's neertellen voor een loc of een treinstel dat af en toe door hun station rijdt of er even stilstaat, maar kennelijk veel minder geld over hebben voor een stationsgebouw dat permanent een centrale rol speelt op hun modelbaan.
Ik zal ze eens mailen wat de prijs zou worden als ze ipv 10 een serie van 50 of 100 zouden kunnen verkopen.
Ik ga er bij de huidige prijzen even vanuit dat deze zijn gemaakt op basis dat er maar ook maar 10 pakketten verkocht gaan worden. Vandaar uit denk/hoop ik dat de prijs nog wat omlaag zou kunnen gaan als er meer dan 10 verkocht kunnen worden.Misschien dat Floris hier iets over kan(mag?) zeggen?
Ik heb al mail gestuurd. Nog geen antwoord. Tis zomervakantie daar. Vast erg druk. Op de website staat dat ze van 10 stuks uit gaan. Zodra ik iets terug hoor zal ik het posten.Guus