Hier staat de stoel nog steeds in de gang. Toch maar eens naar Hattons gemaild vorige week. Wat bleek? Mijn loc was naar een verkeerd adres opgestuurd door Hattons. Helaas wacht Hattons nu eerst tot de loc is geretourneerd door de onjuist geadresseerde en wil het ding daarna pas mijn kant opsturen. Beetje moeizaam, zo. Ik wacht al een aantal weken en de bestelling is al lang afgeschreven van de credit card (zelfs al betaald), dus ik vind het wel welletjes.Heb inmiddels al aangegeven dat ik ook best een ander model in de plaats van de inmiddels uitverkochte Advenza Freight 47'er wil ontvangen (bijv. model in andere kleur of van andere fabrikant, wil het prijsverschil wel bijbetalen). Helaas lijkt de klantenservice het niet op te pakken, want ik krijg alleen maar antwoorden met excuses en de uitleg dat men nog wacht op retourzending van de loc. Zucht. Morgen maar eens een boos mailtje sturen of anders even informeren bij de bank of ik de afschrijving van de kaart ongedaan kan maken. Ik krijg een beetje het gevoel dat ik door Hattons aan het lijntje word gehouden. Ik denk dat ik m'n kerstinkopen maar bij Rails of Sheffield ga doen. Groeten, Geoffrey
@ Jan: waar had je die Black & Tan 141 besteld? Of had je die bestelling juist aan anderen overgelaten?