@ Rick:- Ik ben nogal een vrijbuiter. Een lang verblijf in nen ijzeren vogel zie ik niet echt zitten. Een 4-tal uurtjes is echt het maximum. (Ben genen stilzitter)
Mooie fotos Jan.Als je ooit nog eens weer "across the ditch" komt, er is een mooie museumspoorlijn niet ver van Auckland vandaan die ik erg goed ken Om de Engelse link erbij te houden, Kaitangata oftewel Katie is een rasechte Engelse dame van Sharp,Stewart & Co uit 1896. Het is een verbeterd type van de F class die ik een paar paginas terug heb getoond. Dat die diesels bekend voor komen verbaast me niks, dit zijn ook allemaal General Motors producten, en we hebben ook nog een paar tweedehandsjes uit Queensland die rond Picton treinen de heuvel op helpen. mvg,Rick
Oef, ik zou gewoon de ondergrondse naar Engeland nemen Alhoewel bij ieder vervoer natuurlijk vertraging kan optreden...Mooie platen trouwens
@ Ronald: Helaas niet. de 2è foto = via de DEL-knop verdwenen.Maar mss = deze org. wel goed:
Voor de steamfanatic, boeken.
Thijssie gaat op vakantie... dus dan ligt alles stil. Maar in het hotel wel wifi, dus ik kom nog wel even kijken of er wat gebeurd hier!
Enjoy! Hier = eerst nog een 5-tal weekjes vooral op schaal 1:1 met de treintjes bezig te houden & eindelijk! ietswat starten op schaal 1:76. Daarna trekken we een weekje rond op 't 'groene eiland'. We komen hélaas op de sluitingsdag van Marty Models te Tullamore aan. 't Zal een vluggertje worden de ochtend nadien, voordat we naar de Connemara trekken. (Als we ten minste geen last hebben van de Irish Mist & Tullamore Dew ). Helaas geen treinshops op de verdere route, tenzij we op de laatste dan Drogheda aandoen tijdens een dagje Co Meath. Dan zouden we eens langs lopen bij Marley Model Mania in het winkelcentrum.Gr,Jan