@ Jan:Je staat verbaast wat een beetje Googelen oplevert aan bruikbaar materieel. Ik was vooral op zoek naar 'bewijs' dat de Cravens nog de oude kleuren hadden tot in de jaren '80. Een simpele query op 'craven black tan' leverde mij al snel dit resultaat. Als ik nog meer materiaal vind, zal ik dat hier natuurlijk vermelden.Mijn vrouw en ik gaan tijdens ons bezoek aan Ierland tussendoor nog een dagje naar Belfast. Pik ik nog een graantje van het Noordierse gebeuren mee, hoewel ik vermoed dat daar tegenwoordig vooral treinstellen de dienst uitmaken. Dat is in de Ierse republiek tegenwoordig nauwelijks anders op de trekduwtreinen naar Belfast en Cork na.Nog even geduld, je Class 24 wordt waarschijnlijk één dezer dagen ingeklaard bij customs...Grtz, Geoffrey
Hm, laat 'ns wat zien? Doe eens een materieelshowtje weggeven?
Als ik in de UK ben dan biets ik altijd wel ergens een paar steenkolen. Thuis vergruis ik ze dan met een hamer. Dat gruis bewaar ik in een plastic bakje voor 'whenever'.
http://www.flickr.com/photos/robinandtaliesin/6077974074/sizes/o/in/set-72157628429300015/
Iedereen nog een heel gelukkig Nieuw Jaar toegewenst met veel spoorvreugde ! Ipswich, 1 Januari 2012, 0.15 uurProost, Jan
allemachtig. wat een gave foto met die stoomloks op een rij. Als er iemand is met zulke foto's met een hoge resolutie dan hou ik me aanbevolen.