We lopen wel eens te zeuren over het gepruts van Hornby, maar Bachmann kan er af en toe ook wat van hoor.Het is bekend dat bij de BR Standard 4MT tankloks de NEM schacht aan de voorkant lager zit dan achter, waardoor er twee verschillende koppelingen op zitten. Hoe krijgen ze het bedacht!
Leuke fotoserie, Jan!En over 't postrijtuig gesproken; ik zag zojuist dat er binnenkort een nieuw postrijtuig word uitgebracht door Bachmann: BR POT Stowage vanDie zal ongetwijfeld in dezelfde samenstelling gezeten hebben als het sorteerrijtuig.
@St00mboy: No 95 in set R4381 heeft als enige rijtuig de plated zijkanten (link 1 link 2)De R4477 is dan wel weer met matchboarded zijkanten.Wauw, inmiddels is de prijs verdubbeld De prijzen van Britse modeltreinen zijn sowieso de afgelopen jaren flink gestegen. Zo kwam ik hier laatst nog wat oude folders van Hatton's tegen. Zal ze nog eens opsnorren van de week In 2012 een Class 411 4-car CEP (Bachmann 31-427A) nieuw gekocht voor £89. Die gaat nu (als 31-427B) voor £205 als "Bargain" de winkel uit. Met die Peckett's van Hornby kun je ook flink winst maken. De blauwe Huntley & Palmer's staan soms voor meer dan het dubbele van de nieuwprijs op Ebay. ......
De prijzen van Britse modeltreinen zijn sowieso de afgelopen jaren flink gestegen. Zo kwam ik hier laatst nog wat oude folders van Hatton's tegen. Zal ze nog eens opsnorren van de week In 2012 een Class 411 4-car CEP (Bachmann 31-427A) nieuw gekocht voor £89. Die gaat nu (als 31-427B) voor £205 als "Bargain" de winkel uit. @Jan: Ik zie er ook nog wat mooie rijtuigen achter hangen