De Hornby artikel nummers zijn R4512/13/14Zou toch niet zo zijn dat de losse coaches geen verlichte tafellampen hebben?Dit als negatieve ingeving, zit nu op mijn werk, vanavond maar even opnieuw googlen op deze nummersGroet,Gerard
Zit er veel verschil tussen de rijtuigen in deze trein, en de versies in getrokken Pullman rijtuigen?Ergo, kan een EMU stammetje gecombineerd worden met de PM coaches?
Om eens te kijken of ik met de Brighton Belle hetzelfde euvel heb als Gerard (BrightonBelle) heb ik hem zojuist op 2 stukken rails gezet.Hij kan net een beetje heen en weer rijden:Het is voor het eerst dat ik hem op de rails zet. Een tijdje geleden kwam ik hem op de Catawiki veiling tegen en gelukkig liep het toen allemaal niet zo hoog op. Hij past in mijn pre-war tijdperk maar eigenlijk niet echt in de favoriete regio. Maar omdat hij mooi is rek ik dat maar een beetje op. Dan ben je a.h.w. op vakantie in een andere regio.... Ook dit is een tweedehandsje, maar volgens mij heeft alleen de motorwagen, en misschien de achterste, wel eens gereden.Hij is door Hornby trouwens heel netjes kortgekoppeld: er zit maar 1 à 2 mm ruimte tussen de gangways. De bedoeling was dat hij bij de Forumbaan op Marc tramt zijn Broadstreet bak met derde rail zou rijden, maar die bak is inmiddels helaas gesloopt. Er zit nog geen decoder in, maar alle lichtjes branden als ik ermee rijd en hij lijkt goed te rijden, al zegt dat niet veel op een baan van 1m80. Nu moet ik er nog een decoder inzetten en dan zal ik het nog eens proberen.Leen.