Mooi plan Jes. Succes.Door ruimtebeperking thuis ben ik van Litterbinner ook verworden tot Littlebinner, d.w.z. British N.6,6m x 0,9m baan waarvan 5,3m x 0,55m zichtbaar, met de FY aan de voorzijde onder het zichtbare deel.
@Jes,Ik had de plaatjes al op RMWEB gezien. Dat is wel een lekker sfeertje zo. Heb je op jouw baantje ook ruimte om vervallen spoortjes weer te geven?Werner
Dank je! Little qua schaal misschien maar dat klinkt toch als een vrij indrukwekkende baan! Mijn bouwsel meet slechts 180x25 cm, maar die is dan weer ontworpen om na gebruik in de kast te schuiven Nou, ik zit daar wel aan te denken ja. Ik had oorspronkelijk het bedieningspaneeltje liggend rechts voor de sporen gepland maar nu die naar de voorzijde van het baantje is verhuisd, heb ik wat ruimte over. Op zich zouden daar wel wat restanten van een oude aansluiting voor een brandstoffenhandel o.i.d. of vervallen draaischijf kunnen. Wederom heeft Liverpool Central High Level een schitterend voorbeeld voor dat laatste, wegens ruimtegebrek deels verzonken onder een muur aangelegd: plaatjeIk denk trouwens dat ik voor de class 25 ga. Lekker compact, kan ik weer een paar extra yard aan trein kwijt langs het perron
Ik denk trouwens dat ik voor de class 25 ga. Lekker compact, kan ik weer een paar extra yard aan trein kwijt langs het perron
Ik zal een draadje starten op RMweb en hier als het ontwerp af is en ik een begeleidend verhaal af heb. Dan hoop ik dat de bouwstappen gestaag gaan volgen.