Met bijna 830.000 keer gelezen staan we volgens mij zelfs in de top 10 van meest gelezen onderwerpen op dit Forum.En misschien wel in de Top-5 of zelfs Top-3.Ik heb even vlug rondgekeken en kan alleen de Schwarzburg-Neuffenbahn en Project 083 tot 338 vinden als vaker gelezen topics.
PS. Ik kan me nog herinneren dat je vroeger (jaren '80) op tv een serie had over britse modeltreinen met een engelse meneer met een grote witte baard (Uncle Bob ) die kon altijd heel mooi vertellen en dingen laten zien, bijvoorbeeld hoe je rotsen maakte met gips en verf en zo
Ik kan me nog herinneren dat je vroeger (jaren '80) op tv een serie had over britse modeltreinen met een engelse meneer met een grote witte baard (Uncle Bob ) die kon altijd heel mooi vertellen en dingen laten zien, bijvoorbeeld hoe je rotsen maakte met gips en verf en zo
@RobJe zit al weer vroeg aan het bier. De pub is zeker al open.Gezellig hoor! We zijn op 1 april 2011 met de Litter Bin begonnen, ruwweg 51/2 jaar geleden.Dat is gemiddeld zo'n beetje 64 pagina's per half jaar, en daarmee ca. 125 per jaar.Het afgelopen jaar hebben we 152 pagina's geLitterBind. Daarmee zitten we dus bijna 25 pagina's boven ons eigen gemiddelde.Niet slecht voor iets waar in dit land zo weinig belangstelling voor is. En afgelopen jaar is er natuurlijk niet alleen in de Litter Bin gepost, maar ook nog 65 pagina's over ons eigen kleine Britse spoortje in het BMB-topic:http://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,64485.msg3221699756.html#newIk neem er vanmiddag lekker een Guinness op. Leen.