Maar... ICK in Roemenië? Tell me more... ik ga daar binnenkort een aantal weken rondhangen voor een stage (graag per PM, om niet al te veel af te dwalen in dit draadje).
Op 9 december 2010 worden twee eerste klasse rijtuigen, de 12-37 006 en 029, in een goederentrein richting Duitsland vervoerd. Op 11 december 2010 zijn de beide rijtuigen in Sopron (Hongarije) gesignaleerd en het einddoel zou Bucuresti Grivita (Roemenië) zijn. Het precieze doel van deze overbrenging is (nog) onduidelijk.
Ja hoor.... het kan. O.A. Roco brengt deze modellen uit in HO. In N-spoor zijn ze ook nog wel te verkrijgen. Gr Marco.
@Just: Nee. Die Roco-rijtuigen lijken er wel veel op, maar als je goed kijkt, dan zie je dat de deuren en draaistellen toch anders zijn.mvg,Gert
CitaatMaar... ICK in Roemenië? Tell me more... ik ga daar binnenkort een aantal weken rondhangen voor een stage (graag per PM, om niet al te veel af te dwalen in dit draadje).Zie ook de site van Martijn Haman en dan ICK rijtuigen. Onder levensloop staat het volgende: CitaatCitaatOp 9 december 2010 worden twee eerste klasse rijtuigen, de 12-37 006 en 029, in een goederentrein richting Duitsland vervoerd. Op 11 december 2010 zijn de beide rijtuigen in Sopron (Hongarije) gesignaleerd en het einddoel zou Bucuresti Grivita (Roemenië) zijn. Het precieze doel van deze overbrenging is (nog) onduidelijk.
CitaatOp 9 december 2010 worden twee eerste klasse rijtuigen, de 12-37 006 en 029, in een goederentrein richting Duitsland vervoerd. Op 11 december 2010 zijn de beide rijtuigen in Sopron (Hongarije) gesignaleerd en het einddoel zou Bucuresti Grivita (Roemenië) zijn. Het precieze doel van deze overbrenging is (nog) onduidelijk.
@Wesley: mocht je tijdfens je verblijf in Roemenië foto's kunnen maken van deze rijtuigen dan mag je ze best naar me mailen ;-))