(het Fremo-principe, alleen in papieren kijken en voor de rest uit je neus peuteren)
mooi landschap met lange treinen
Ja, maar die trein zou er echt niet minder om rijden als de bochten niet haaks waren en het landschap wat natuurlijker was ingedeeld.
En ik ga eerlijk gezegd wel uit van modelspoor als 'volwassen' hobby. Voor kinderen is het nog veel leuker als ze zelf met die trein kunnen rijden, en daar zijn in het verleden ook regelmatig voorzieiningen voor getroffen.
En hier is naar mijn mening dan ook de spijker op zijn kop!Ook ik knap af op die super gedetailleerde banen, waar dan weer niets rijdt (het Fremo-principe, alleen in papieren kijken en voor de rest uit je neus peuteren) of alleen een pruttel stoomloc uit 1910 met een aftands goederenwagentje.echter op de banen waar dan wel meer treinen rijden en ook nog naar mijn smaak, is het idd meestal rijdend tussen groen zaagsel, racend achter zijn voorganger aan door R1 bochtjes en hopend dat ie bij het van 200km/h naar 0km/h stoppen niet door zijn stopstuk heenschiet.....Dus mannen "VERENIGD U!" dat zou mooie banen moeten opleveren: mooi landschap met lange treinen.....ik verheug me al op Rail 2050
Ben dan toch maar even geweest.Heb bij modelbaan Centrum Emmen een Roco Glaskasten gekocht omdat hij zo goed in het leveren van onderdelen is.Dat locje loopt heerlijk, neem nooit meer iets van Trix met die metalen tandwielen.