en meer in close up:
Bij de DE-I zit er aan de bovenkant van het wc-raam een afdekkapje. Bedoel je dat misschien met een verdikking?
Er zijn aardig wat popsongs van rond 1970, die vast anders hadden geklonken zonder LSD.
Die kleurstelling kende ik nog niet. Dan zijn er al 5 verschillende Kamelen te bouwen:de oorspronkelijke versiede oorspronkelijke versie met NS vignet in donkerblauw vlakde huisstijl versie in geel grijs blauwde museumversiede Toppop versieNu zullen versie 1 en 4 heel erg op elkaar lijken, maar in dit draadje merkt Robin regelmatig de verschillen op.Misschien was er ook nog een speciale beschildering toen Queen ermee rondreed in Nederland, maar volgens mij was dat versie 3, maar dit is een mooie versie voor Reelcees of Lokpaint.mvg,Ivo
Waarschijnlijk is het chassis van de nog uit te brengen DE-1 van Artitec perfect als chassis te gebruiken en de aandrijving ook. Maar of die als reserveonderdelen ter beschikking komen is de vraag. Om nu meteen een model van 239 Euro te slopen voor een degelijke onderbouw voor een Kameel NS 20 gaat misschien wel wat ver. Anderszins is het voor Artitec mogelijk een heel kleine moeite om een Kameel op basis van het DE-1 chassis uit te brengen. Ideetje? 3 versies te maken. Blauw zonder en met NS vignet en geel.Die van mij wordt blauw zonder NS vignet. Die past dan mooi bij de rode plan U.mvg,Ivo