@Thom wat denk je zelf?
Veel te goedkoop dus.
Nog even met Marty staan bomen over de opzet, die smalle paden waren dus deels te wijten aan de planning van het NSM zelf, die niet alles buiten wilden zetten.. het is dus nog een uitdaging geweest de beloofde plattegrond naar waarheid in te vullen. Ik ga daar dus geen kritiek op spuien.
behalve die Duitse 'Insel' baan: zelfs voor een traject wat ongeveer over het strand moet lopen was het een kaal armoedig ding. Maar ieder z'n meug zal ik maar zeggen..
Helaas niet helemaal scherp geworden (tijd voor een kleine cursus fotografie), maar dat mag de pret niet drukken: pre WO II meets post WO II:Grappig om te zien dat een 2e 1700 op de baan het zelfde effect heeft als stroop op vliegen: nog voor ik mijn eigen camera kon pakken was het geheel al door verschillende andere fotografen werd vastgelegd... Eelco
2) als je uitgebreid met de bouwers van dit fraais wilt praten, wat ik me goed kan voorstellen, blijf dan niet vol voor het baantje staan, maar doe even een stapje opzij, zodat anderen ook wat makkelijker kunnen kijken.
Misschien is het toch een tip om te kijken of de vakpers niet na 17.00 uur de baantjes kunnen fotograferen zodat de betaalde bezoeker wel op zijn gemak kan genieten van de modelspoor baantjes.
En dat geldt evenzeer voor degenen die de baan bedienen. Doe dat liever vanuit een positie opzij van de baan of er achter.Mvg,Henk
En dat geldt evenzeer voor degenen die de baan bedienen. Doe dat liever vanuit een positie opzij van de baan of er achter.