Zo te horen heeft de meerderheid zijn huis ook in 1 keer betaald .
3900 lokje van Artitec!
Dat dit draadje wordt toegestaan, met het oog op, mensen nog meer in de schuld te werken laat ik aan de moderatoren.
Ik heb al vaker gezegd dat de hobby langzaam meer een belegging wordt dan een hobby!!!Mijn advies eenieder die hieraan mee doet/overweegt: SPOORT ECHT NIET GOED.
Weet Artitec hier eigenlijk al van (je gebruikt zijn product en naam)effe mailen, TED!!!!
.....Bovenstaande reactie echter maken nu de fabrikant - die van niets weet - tot onderwerp. ..... Dat kan en mag niet het gevolg zijn van mijn onderzoek. .......
Mijn advies eenieder die hieraan mee doet/overweegt: SPOORT ECHT NIET GOED.
JP,bedankt voor de m.i. eerste zinnige bijdrage aan dit draadje.
@Tinus: een huis is wel veel belangrijker dan een stom 3700 lokje van Artitec!
Ik heb er wel meer gezien.
Ik kan me voorstellen dat je voor hoogstnoodzakelijke goederen geld zou lenen. Bijvoorbeeld als de wasmachine kapot gaat en je hebt direct een nieuwe nodig. Op de hand wassen totdat je het geld bijelkaar hebt is ook niet ideaal. Maar voor LUXE goederen zoals bijv. modeltreinen zou ik geen financiële verplichtingen aangaan. Je kunt wel raden dat je minimaal 8% rente gaat betalen en dat je een flinke boete te wachten staat als je voortijdig afhaakt. Financiers zijn geen filantropen!