1: Je baan is nog ingewikkelder dan een rubix cubeof 2: Ik heb het 3dimensionale inzicht van een kip zonder kop
Het ziet er allemaal weer puik uit! Die houtzagerij is een leuke oplossing voor een leeg hoekje. Dat vind ik toch een voordeel als je met H0m rijdt; dan hoeft het allemaal niet zo groot. Een spoortje waar je een wagonnetje of 5 kwijt kan staat helemaal niet onrealistisch, in ieder geval minder onrealistisch dan als je het bij een H0 baan zou doen.
Je kunt ook proberen om eens één of twee koppelingen om te wisselen. Mijn ervaring met de Fl* Profi kortkoppelingen is dat er wel eens een mindere tussen zit. Ik heb er zo eentje aan een Fl* IC Rijtuig gehad, waardoor de trein ook steeds ontkoppelde, andere Fl* 6515 erin, probleem opgelost.
Hallo allemaal!Weer een update van de baan. Er is niet gek veel veranderd maar de familie is wel uitgebreid met 2 loks. De Re 6/6 van de SBB en een Re 486 van de BLS. De krachtpatser Re 6/6 stond al langer op de verlanglijst maar eindelijk heb ik hem kunnen toevoegen aan de collectie!Het probleem met de koppeling is verholpen. Nu er een beugel koppeling is toegevoegd aan de RoLa, rijdt alles weer als een zonnetje! Maar nog bedankt voor de tip Nog een laatste foto