Chris zou jij deze week willen vragen welk nummertje deze loc heeft, ik opteer voor mijn baan deze uitvoering (3 assige tender en 2 frontseinen).Groeten,Rutger
Zo wat een discussie waarbij mensen uitgemaakt worden voor azijn zijkers gaat best ver. En dat dit word toegestaan snap ik niet?
Het model is gewoon duur 500 euro is voor een hele grote groep te duur. Dit komt niet zozeer in dit draadje naar voren. Maar voor de gemiddelde Nederlander is dit wel 1/4e of 1/3e van het netto maand salaris.
Ik kan begrijpen dat het zuur is als je graag een model van de 3700 had willen hebben maar er wederom naast grijpt omdat een model onnodig duur word gehouden door materiaal keuze. Terwijl het model nota bene in Korea word vervaardigd.
Mijns inzien had een grotere markt kunnen worden bereikt door een model in kunstof te fabriceren.
Tja, en dan zitten wij weer op de prijs...voor 500 € kan je het aan 2 mensen verkopen, voor 300 aan 4 en voor 200 aan 10 mensen...
Hmm, dan hoop ik liever dat Artitec genoeg 3700'den verkoopt om te besluiten volgend jaar een 1700 uit te brengen... Eelco
..... trapje linksvoor ontbreekt (is misschien expres omdat anders de bogie onvoldoende zijdelings kan bewegen, net zoals de beschermhuls voor de zuigerstang (is al eerder genoemd), rechtsvoor zit het trapje wel. Ook de stalen staanders als handgreep voorop ontbreken nog.