Wat is te duur?Als het geleverde kwalitatief niet in overeenkomst is met het gevraagde bedrag denk ik zo.Gezien het feit dat nog niemand het model heeft kunnen bekijken lijkt "te duur" roepen voorbarig.Ik (persoonlijk) vind het wel veel geld voor één lokomotief, maar dat is een keuze die ieder voor zich maakt.groet,jakop
Als ik in mijn modelbouwwinkel kom, zie ik aleen maar 60 plussers, met afbetaalde woningen, kinderen welke uit huis zijn, en deze generatie heeft door de vaak wat hogere inkomens wat meer te besteden.
Omgekeerd gebeurt ook: Chinese producenten die grootseriefabrikanten als Märklin de deur wijzen.
Mijn schrijfsel ging over het feit dat een vanafprijs van E 500,00 voor velen een flinke prijs isVelen zijn de laatste dagen lekker gemaakt met het idee dat er een mooi model zou komen, voor iedereen min of meer financieel haalbaar.Als ik in mijn modelbouwwinkel kom, zie ik aleen maar 60 plussers, met afbetaalde woningen, kinderen welke uit huis zijn, en deze generatie heeft door de vaak wat hogere inkomens wat meer te besteden.
Ik ben in 1945 gewoon stom geweest dat ik mijn ouders die op dat moment de koffer in doken, niet heb kunnen waarschuwen dat ik 65 jaar later er op aangekeken zou worden dat ik een babyboomer zou worden.
Of het te duur is moet nog blijken. Voor het bedrag van €500,= mag de klant een uitstekend model verwachten zonder kinderziektes of andere narigheid. Het model moet perfect zijn, als dat het het geval is, is het misschien niet te duur maar ik haak sowieso af vanwege de prijs.
..... maar mogen wij dan ook vinden dat je een zeikerd bent.............