Overzichtje van mij probeersels, wellicht heeft iemand er wat aan:CV 2 = 1 Ik hou van langzaam optrekkenCV 5 = 20 Niet gekalibreerd maar leek snel zatCV 6 = 5 ivm langzaam optrekkenCV 52 = 10 lastregeling op lage snelheidCV 54 = 80 lastregelingCV 55 = 150 parameter om de lastregeling aan te passen op massa van de motor (anker en vliegwiel)
Dit heb ik gedaan: ..................-5) CV5 waarde = 12 (maximumsnelheid, dit vind ik wel een mooie waarde)-6) CV6 waarde = 32 ...............
Hoi Erwin,Rijgedrag regelen met CV 2 tm 6? Tijd om de handleiding eens te lezen van een locpilot De cv's die jij insteld zijn slechts waarden waarmee je optrek/remvertraging insteld en de maximale snelheid. Nog een goeie vraag, hoe kan de gemiddelde snelheid hoger zijn dan de maximale snelheid? Je moet de motor afstellen, dat doe je met heel andere cv's
Wederom geen beste beurt van Artitec.
..... Maar aan de andere kant is het diep treurig dat dit nodig is. Wederom geen beste beurt van Artitec. Ik kan me niet herinneren dat deze uitgebreide hulp noodzakelijk was voor een loc of treinstel van een andere fabrikant.Groet,Ruud