Gisteren is mijn DE-2 aangepast bij Artitec.Ik heb nu wel een L-sein, de printplaten zijn verwisseld voor versies met de L-sein LED en het geluid van de kardanas is ook beter geworden.De uiteindelijke oplossing is minder scherpe bochten, maar dat was toch al het idee voor de toekomstige nieuwe modelbaan, want dat geldt immers voor meerdere modellen.Ook nog te weten gekomen dat het probleem van de ongelijke treeplanken, bij het jakobsdraaistel, moeilijk is aan te passen. Het is een gevolg van de toegepaste constructie bij de rijtuigbakken.PS. Als je een probleem hebt met je DE-2 kun je dus ook via Artitec een afspraak maken. Ik mocht bij Artitec langskomen omdat mijn winkelier (MTE) verder weg woont als Artitec zelf. Deze oplossing was voor mij dus makkelijker, maar ga er dus niet automatisch van uit dat je mag langskomen bij hen.Regelen via de winkel waar je de DE-2 hebt gekocht geniet uiteraard de voorkeur.Groet Peter,
En als iemand voor mij de artikelen uit 1953 kan scannen betreffende de engeltjes, ik houd mij aanbevolen!!
Nou Jan, aangezien jij 'down under' zit, zakken die treeplanken toch vanzelf naar de goeie stand? Maar zonder dollen, leuk te horen dat er nu ook een DE-2 helemaal in Australië rondrijdt.Veel plezier ermee en welkom op dit forum!mvg,Gert
Zal ik OdR 01-1953 straks ff onder de scanner gooien?