ik wil nu verder, dus allen bedankt voor de info, en ik hoop op nog meer nuttige respons voordat ik al te veel ingestrooid met kiezel e.d.
Zo moeilijk lijkt het mij toch niet voor mensen met ervaring in blokdelen.Ik ga binnenkort beginnen met isoleren van baandelen. Kan anders niet verder.
Uiteraard doe ik dit maar op de gok, en hoop dat eventueel straks voor het aankoppelen van bezetmelders en een pc dit voldoende is om simpel een automatische baan te creeren.Ga na die tijd niet de rails weer slopen incl. scenery.
Hoor graag of het zo in de toekomst voor automatiseren problemen gaat opleveren.
Lijkt mij wel erg leuk om dit geautomatiseerd te kunnen realiseren.
Dus kun je mijns inziens met max 4 staande treinen in het station en evt. nog een aantal rijdende treinen in de lussen een complete uitgebreide dienstregeling rijden? toch.
In beide lussen kunnen dus maximaal 4 treinen rijden. (twee in linkerlus en twee in rechterlus)
Wanneer de eerste trein uit een lus een leeg spoor in het station binnenrijdt, kan een volgende trein uit het station vertrekken. enz.
Bedoeling is echter om maar met vier treinen een dienstregeling te doen.Zo zijn er dan altijd 1 of twee treinen aan het wachten op hun vertreksignaal en rijden er ook twee treinen volgens plan het station binnen.