Dat laatste is nu net waar het omgaat. Laat eerst zelf zien wat je kan en lever dan commentaar.
Als dat zou was, zou niemand ooit enig commentaar mogen leveren op de computerprogramma's die ik schrijf, tenzij ze op hetzelfde niveau als ik zitten. Zo werkt dat dus niet.
Heb er ook de camera wagon zien rijden maar kon de tv niet vinden
Dus als iemand iets niet mooi vind mag hij dat niet zeggen omdat hij een pikostartsetje heeft. Of iets anders wat iemand anders te min vind.Geloof niet dat dat de bedoeling is. Vind dat geen maatstaaf.Wat iemand anders mooi vind of niet is niet aan iemand anders. Dit heeft op geen enkele manier te maken met wat iemand bezit.Vind wel als iemand kritiek leverd dit wel moet onderbouwen. Dion
Het gaat vooral op dit forum er om dat sommige anonieme schrijvers, het zich permiteren om zeer negatieve opmerkingen te schrijven over een georganiseerde beurs.
Beste heren waar het mij in mijn reactie om gaat is het feit dat ik het niet gepast vind dat iemand die ( en zo zijn er meerdere ) zelf niets bouwt omdat hij het niet in zijn vingers heeft of van modelspoorbouw al helemaal geen kaas heeft gegeten een berg commentaar geeft op anderen die dat wel doen, laat ze dan gewoonweg doorlopen en hun mond houden dan stoort niemand zich daaraan en hebben we er hier ook geen discussies over.