Het is helemaal goed gekomen met de cabineverlichting! Met dank aan al de nuttige adviezen. Cabine ging er uiteindelijk zeer eenvoudig uit. Snel een nieuwe machinist geplaatst.En het ledje (smd 0402 met weerstand) was binnen no time op de printplaat (A1, A2) gesoldeerd. Eind goed al goed.De koppeling ga ik nog aanpassen conform het pipelines voorbeeld wat Ben heeft gepost. En dan rest mij volgens nog 1 uitdaging: het geel schilderen van de zijruitjes. Nu maar hopen dat dat geen lampenkap effect gaat geven….Groeten Sven
Ik denk eerder bordeauxrood, dat was namelijk het machinisten uniform in die periode.
Ook onafhankelijk schakelbaar nu, en i de rijrichting wisselend?Heb je de vrije uitgangen nog versterkt, of zo opgesoldeerd?Jis.Jos.
Oh vind je? Dit zijn de Spoorobjecten machinisten. Ik vind ze super.Te verkrijgen in 2 versies (artikel 1004 en 1005): jaren 60 - jaren 90. En vanaf 1990 volgens mij. Dit is 1005 machinist.Groeten Sven
En dan rest mij volgens nog 1 uitdaging: het geel schilderen van de zijruitjes. Nu maar hopen dat dat geen lampenkap effect gaat geven….Groeten Sven
Heb je daar ervaring mee dan? Mijn ervaring is dat het juist wel meevalt.