Ben benieuwd, hopelijk komende week de bespreking van de nieuwe Piko plan V Benelux.
En ook heeft er nimmer een Benelux-uitvoering van Plan V bestaan.
Het blijft vermakelijk al die versie's plan V, wat wel en wat niet kan, grote en kleine ramen, enz.. Ben benieuwd, hopelijk komende week de bespreking van de nieuwe Piko plan V Benelux. Gr, Ben.
Je kan natuurlijk gewoon doen of je gek bent en die DE-stickers toch over de deuren plakken.Persoonlijk maak ik me er nooit zo druk over of een bepaald nummer wel in een bepaalde uitvoering heeft gereden.Als het gaat om een gevalletje "zou gekund hebben" dan vind ik het goed.
Moet ik je helaas tegenspreken Chris. Het huidige Roco-model van de 431 hoort in de serie V1-V3 thuis, waar ook de koffiestellen toe behoorden. Hebben met de DE-reclame rondgereden nog voor verbouwing van de bagageruimte (zie bijgevoegde foto van Nico Spilt)Fotobijschrift: Utrecht, 14 april 1995. Een elektrisch DE-treinstel! Bij wijze van proef had Douwe Egberts koffieautomaten geïnstalleerd in de treinstellen 401 t/m 412. Dit is treinstel 403. Het stel is duidelijk herkenbaar aan de rode reclames die over de zwenkdeuren zijn geplakt.
87 pagina's al over één model dat koud uit is
Stel je voor dat het een Schaal N model was geweest, dan hadden we vast al 160 pagina's gehad.(Toeval bestaat niet.)mvg,Gert