Vanmorgen kreeg ik ineens het idee om als er tzt meer dan 10 digitale voertuigen bestuurd moeten worden.Dankan ik de MS die als slave wordt gebruikt, programmeren met 10 andere lok's als de master.
Vreemd,Ik heb ze nl gewisseld en later weer terug en alles stond er nog in.Ga ik vanavond nog eens proberen.
die nu met 30 locs kan rijden
Zo jong en dan al 30 lok's of is dat wishful thinking
Toch vond ik het lang duren voordat de tweede MS de data van de eerste MS had overgenomen en ook werkte.
Vanmorgen kreeg ik ineens het idee om als er tzt meer dan 10 digitale voertuigen bestuurd moeten worden.Dankan ik de MS die als slave wordt gebruikt, programmeren met 10 andere lok's als de master.Daarna de beide stations omwisselen, de master wordt de slave en de slave is dan de master. De eigen geprogrammeerde lok's blijven nl gewoon in het geheugen en zijn dus weer beschikbaar als de MS als master of alleen wordt aangesloten.De meest populaire lok's kan ik evt in beide MS programmeren.Het rijden met twee regelaars geeft toch meer voordelen, mogelijkheden, zelfs op een klein baantje, en ook kinderen zullen het leuk vinden zelf met een regelaar een trein te kunnen besturen.