weet je wat ik nou niet snap ?? waarom jos nog steeds niet gevraagd is om directeur te worden bij een instelling als de NS of Prorail Als je overal precies weet waar de schroen wringt is het eigenlijk knap dat je elke dag door weer en wind wat gleuven staat te vullen En ja, laten we alle medewerkers van Prorail ambtenaar maken, die weten tenminste wat hard werken is
Los van de opmerking over een kleinere overheid; als je Prorail samen laat gaan met Rijkswaterstaat (waar ze van spoorinfra helemaal geen kaas hebben gegeten)
Waarom neem je het commentaar op ProRail zo hoog op.Kijk eens wat meer om je heen, en je ziet wat mis gaat.
En dat is dus gewoon schimmig. De minister heeft een beheersconcessie gegeven aan een partij en die partij is gewoon een sokpop van hem/haar. Waarom zo'n onduidelijke constructie? Ik weet het niet, maar ik kan wel bedenken dat dergelijke constructies de minister de mogelijkheid geven om bijv. Prorail de schuld te geven als het weer eens faliekant misloopt om zo zelf buiten schot te blijven. Het voorstel van de CU blokkeert deze mogelijkheid en dat is winst.
Al zal t weinig uitmaken,want bekende artiesten kosteloos annuleren dat bestaat niet.Dat de belasting betaler dit geintje weer mag ophoesten lijkt me duidelijk en dus hoef ik dat niet te nuanceren.
Rijkswaterstaat is beter, want schepen hebben geen vertraging.
Een eigen onderhoudsdienst opstarten, creeert weer werk.Hoe doen ze dat bij de andere spoorwegen eigenlijk?Gr Koen