Hoe is die situatie dan anders? Zie mijn post een paar terug? Dat lijkt ook het standpunt van Maarten te zijn, maar zonder uitleg van het tegendeel ben ik het hier niet mee eens.
Maarten kan gewoon verder met zijn plan en in de twee lussen de keerlusmodules aansluiten.
Mijns inziens heb je in de twee lussen links en rechtsonder ruim voldoende ruimte om je ompool- of keerlus schakelingen te bouwen.Je hebt per ompool schakeling drie dubbelzijdig geisoleerde segmenten nodig. Als gezegd, twee aan de uiteinden die niet zo heel lang hoeven te zijn, en een in het midden die je langste trein moet kunnen bevatten.Bewerkt ziet jouw plan er dan zo uit:Succes,Gerard
Door middel van een verbinding er tussen, met kruisingen, engelsmannen of wissels, creeer je kortsluiting, in elk geval bij het rijden.
Ik zou niet weten (ik geef toe dat ik nog een beginner ben in de digitale wereld, maar in mijn (analoog) werkte het wel) waarom ik niet een keerlus kan maken via een tegengesteld spoor. Zie het maar als een uitgetrokken keerlus.Ik denk oprecht dat mijn ontwerp gaat werken (mits de kruisingen geisoleerd zijn (like they were in the past))Ik vind het ook een erg mooi ontwerp......
Maar de achtergrond van mij idee was nu juist zo leuk dat je op het station treien in verschillende richtingen hebt staan.
Mee eens Gerard, dat is de makkelijkse oplossing: een extra lus in mijn hondenbot en klaar. Alles conform het boekje. Dat kan ik ook wel doen. Mijn hondenbotten zijn R3 en daar kan ik een R2 cirkel inleggen en ik heb een keerlus.