Han, het is inderdaad betrekkelijk.Wat de instelmogelijkheden aangaat, die worden bepaald door de aansturing, in dit geval de servodecoder, en niet door de servo zelf.Over de levensduur, op een modelspoorbaan moet een servo minder hard werken dan in een radiografisch bestuurd vliegtuig of boot, waar ze voor bedoeld zijn. Dus ik denk dat dat wel mee gaat vallen. Bovendien is het prijsverschil zo groot dat je van die Conrad dingen rustig een paar exemplaren op reserve kan kopen, dan ben je toch nog goedkoper uit. Ik heb het idee dat ik nu iets zit te herhalen wat ik al eerder heb geschreven.
Thanks voor jullie aandacht!Inderdaad daar zit best wel veel prijs verschil in, maar ik wil niet zoiets van..."goedkoop" - "duurkoop"...snap je!Liever een paar centen meer en dat het goed is dan...........je weet wel, maar goed zal ff afwegen wat wijsheid is.Gr. JosBy the way: Er is geen haast bij!
Jos,Ik zou die servo's bij Conrad nog even uitzoeken:Art. nr. 230500 Topline mini-servo ES-05-JR € 4,89/stuk bij 4 stuks afnameArt. nr. 231092 Ministangwerkaansluiting € 1,99 / stukDuur is betrekkelijk en goedkoop ook, maar het prijsverschil maakt het wel interessant het te proberen.Groet,Ferry