He...he.......wat een gepuzzel, ja voor mij dan!Ben blij dat ik er zover uit ben, wordt nog wat voor het vervolg. Maar goed.....hier ga ik dus mee verder, mijn volgende vraag is dan, uitgaande van het schema, in m'n schaduwstation heb ik dus 4 driewegwissels, daar komen dan 8 aandrijvingen op die gestuurd worden door twéé decoders daar deze Uhlenbrock 67810 decoder 4 mogelijkheden heeft om aan te sturen...............ja toch?Hoor het wel of ik deze redenatie goed heb.mvrgr. Jos
In het begin heb ik verschillende antwoorden gekregen maar werd het bos in gestuurd, maar niemand.....ja op één (twee) persoon na, heeft me verteld wat ik het beste kan doen.De derde post van deze draad...Citaat van: Karst Drenth op 28 October 2010, 10:43:30De combinatie schaduwstation en 3-wegwissel zegt mij maar 1 ding: Betrouwbaarheid !Dus: Servo's
De combinatie schaduwstation en 3-wegwissel zegt mij maar 1 ding: Betrouwbaarheid !Dus: Servo's
Jos,Je hebt bij dit schaduw station 4 stuks 3-weg wissels maar ook 4 normale wissels erbij toch, aan iedere zijde 2 stuks?Je aansluitschema voor de servo's is goed!Groet,Ferry
Moest ik ook ff kwijt Maar... je laatste principe schema klopt ! Je zou mogelijk naar alternatieven voor de door jou ingetekende componenten kunnen kijken, maar dat is naar eigen smaak. Principieel is de werking van al die producten gelijk ! Op details kunnen er afwijkingen zijn. Maar.. daarover is best veel te vinden hier. Volgens mij is er zelfs een draadje met allerlei onderlinge vergelijkingen tussen de diverse servo(systemen). ( So hit the search button )Grtzz,Karst
Jos, ik weet niet waar je precies op doelt. Maar mij valt het op dat je je eigen schema's zit te tekenen, terwijl in de handleiding van de decoders precies staat uitgelegd hoe je een en ander moet aansluiten. Dus in mijn beleving zit je dubbel werk te doen. Tenzij het bedoeld is om voor jezelf het beeld helder te krijgen.
Hallo Jos,Ik heb geen tijd gehad om nog eens rustig alles te bekijken :-) Net 3 dagen eurospoor achter de kiezen.... En ik denk dat er wel meer zijn hier die dat hebben In principe heb je dus voor 1 driewegwissel 2 aandrijvingen nodig. Daarnaast moet je nog een schakeling hebben voor het ompoolen van het puntstuk. Dat zal waarschijnlijk niet kunnen met de standaard switchpilot-servo. maar dat weet ik dus niet. Dat geldt dus ook voor de standaard wissels daar moet het puntstuk ook van omgepoold worden. Groeten Ronald.