Hoe groot is de ruimte waar de baan in komt te staan? Ik bedoel hiermee te zeggen of de baan echt op een plaat moet liggen, of kan hij ook op "boekenplanken" langs de wanden van de ruimte lopen?
Hoi!Nog even wat gekeken en getekend....In dit baanplan kan je een rondje rijden, je hebt wat kopsporen, om kop te maken en om te lopen, je kan wat goederentreinen laten rijden en naar een fabrieksaansluiting laten rijden en daar wat rangeren. Tijdens het omlopen kan een trein een leuk rondje laten rijden. Daarnaast is er nog een aansluiting naar het schaduwstation waar een aantal opstelsporen, de kleinste 900mm lengte, in een keerlus liggen. Het ovaal kan je leuk camoufleren met de fabriek, huizen en bossages dan lijkt het niet zo op een rondje. Door de breedte van 1000mm kan je maximaal een straal van 420mm (R2) kwijt en niet helaas een grotere straal van bijvoorbeeld 480mm (R3)Groeten Ronald.
Hoi JJ,blijf maar lekker doormodderen....want je zegt zelf dat je tip en suggesties niet in de wind slaat;"Een extra kopspoor ben ik geen voorstander van.""Mag ik voor de informatie nog even vragen wat de extra mogelijkheden zijn met deze opties?""Ik ben nog niet overtuigd....."Je bent het altijd roerend eens met onze tips..... ( NOT)Succes ermee, ik ben klaar met tips geven in elk geval.Ruud B.