We vrezen een deur in de buitenmuur...
diepte van 90 cm te krap is
@ferdinand, word een mooie ruimte maar ik neem aan dat je nu een nieuw banenplan moet gaan maken want ik zie het huidigge plan er even niet inpassen, of zie ik dat verkeerd?Als je met een nieuw plan begint, als je dan een dubbelsporige lijn hebt die een 180 graden bocht moet maken, dan kan je de laatste helft uit het zicht laten en vanaf daar de boogstraal steeds krapper laten worden.Ik heb in het zicht bogen van 40 en 43cm en die lopen waar ze uit het zicht verdwijnen via een stukje 33 en 30cm terug naar een boogstraal van 20 en 23cm in het schaduwstation.Groetjes Michiel
Het kan wel hoor Ferdinand. Het is een beetje afhankelijk van het soort materieel dat je laat rijden. Voor een ICE aan de krappe kant, voor lokaal spoor ruim voldoende.Groet Jaap
Als de kleinste radiussen 300mm en 350mm worden dan moet het makkelijk kunnen met je 90cm Groetjes MichielPs; Ferdinand die DE102, dat zijn toch die 6assers die tussen Hamburg en Berlijn en later bij Shortlines gereden hebben?, als je dan echt stoer bent kijk je of je die dingen met 12bakken kan laten rijden
Waarom niet 1 niveau van schaduwstation? , als je het rechts nu gewoon door laat lopen ipv die 2 bochten