@daveVolgens mij word de RS485 niet gebruikt bij alleen gebruik van versterker en lokmaus. De lokmaus genereerd het DCC signaal en leverd dit via de buitenste pennen (1 en 6) aan de versterker. pen 2 en 5 is de 12 V en 0V, pen 3 en 4 van de RS-485 worden dan niet gebruikt.
WOEIIII!!!!!!!111 Hij doet het!! Wat er nou precies fout was voordat ik het opnieuw deed zou ik niet weten, toch vreemd ik was er van overtuigd dat alles klopte
En we hebben alweer een winnaar!
WOEIIII!!!!!!!111 Hij doet het!! Ik heb de boel helemaal opnieuw opgebouwd en hij doet meteen in koploper! Prachtig!Wat er nou precies fout was voordat ik het opnieuw deed zou ik niet weten, toch vreemd ik was er van overtuigd dat alles klopte
Ik begon met het bouwen van de GenLiHet werkte nietIk ben overnieuw begonnen en heb hulp gevraagd op het forumZat hulp en reacties maar niets werkteIk kwam toevallig een goedkope Multimaus tegen die heb ik gekocht.Niet bij nagedacht dat de GenLi het misschien nu wel zou doenIk heb de GenLi opnieuw opgebouwdAangesloten met aan de MultimausHij Werkte!Ik test de boel met mijn LokmausDe boel werkt niet!