Dus wat betreft zijn kritiek op mensen op zijn forum. Wie de schoen past....
Zie hier:http://www.rolandrail.net/nieuws.php
Roland schreef:Locon 401, zie http://nieuws.rolandrail.net/?p=39Publicatie van de betreffende foto heeft jankmail opgelevert naar de fotograaf van lieden die vinden dat zij vooraf ingelicht hadden moeten worden :-((Het is pure waanzin dat er een informatieplicht zou zijn.Het is triest dat er bij diverse mensen een absoluut gebrek aan besef heerst dat er diverse redenen kunnen zijn iets vooraf niet bekend te maken op wens van de vervoerder en/of klant.Het maakt mijn weerzin, én die van anderen die langjarig de hobbywereld hebben bediend op diverse wijzen, nog langer een bron en informatiepunt te zijn voor de hobbywereld nog groter dan dat die dit voorjaar al werd na identieke en vergelijkbare normverminderde acties door anderen, acties die deels zelfs zeer persoonlijk maar vooral achterbaks waren.Na het CN kwam mijn blog en voilá, nu blijkt dat de zieke geesten in de hobbywereld nog steeds bestaan die mijn blog gebruiken als voedsel voor hun geestezieke gedachten en wangedrag. Onkruid vergaat niet, dat klopt. Maar de hobbywereldbeleving van goedwillenden vergaat absoluut en definitief wel.
Het lijkt er op dat de huidige generatie jongeren niet geleerd heeft dat er fatsoensgrenzen bestaan: zowel in het verkeer, in het handelen op bv marktplaats, het uitgaansleven en op internet doet men of alles maar mag.
Zeer triest, maar het komt op elk forum of ander orgaan steeds meer voor waar mensen digitaal (dus vrijwel anoniem) kunnen reageren op elkaar. Het lijkt er op dat de huidige generatie jongeren niet geleerd heeft dat er fatsoensgrenzen bestaan: zowel in het verkeer, in het handelen op bv marktplaats, het uitgaansleven en op internet doet men of alles maar mag.Ik ben blij dat we hier een team moderatoren hebben om dit soort incidenten direct te ondervangen...
Opvallend hoe snel men hier een ander forum kan afkraken zonder zich ook maar in de situatie te verdiepen. Er wordt iets gelezen en vervolgens wordt gelijk Roland maar afgekraakt,
Bedoeling van het bericht is en was alleen een melding hierover te doen, was persoonlijk niet zo geïnteresseerd in de reden waarom.